av Catharina Ingelman-Sundberg
Genre: Samtida skönlitteratur e-Bok
Catharina Ingelman-Sundbergs succébok på lätt svenska. På servicehuset Diamanten är livet hemskt. De boende har det värre än fångarna på ett fängelse. Pensionären Märtha får en lysande idé. Kan de inte bo på ett fängelse istället? Men för att hamn....

Titta och Ladda ner Kaffe med rån Lättläst
Ljudbok PDF EPUB e-Bok Online Gratis. Download Catharina Ingelman-Sundberg Ebook PDF Free. . Ladda ner Kaffe med rån Lättläst
Ljudbok Pdf epub e-Bok Gratis.
0 comments:
Post a Comment